Μετάβαση στο περιεχόμενο
- MOOCs
– Introduction to R for Social Scientists
– GIS@Educational Research - Εναλλακτικό Διδακτικό Υλικό για την επεξεργασία & ανάλυση ερευνητικών δεδομένων με SPSS
Android App on Google Play - SPED: sped.edu.uoi.gr
- Εμβαλωτής, Α. (2016 & 2017). Webcasts αξιοποίησης του SPSS στην επεξεργασία και ανάλυση ερευνητικού υλικού εκπαιδευτικής έρευνας. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
- Εμβαλωτής, Α. & Κατσής, Α. (2008). Εναλλακτικό Διδακτικό Υλικό: Αξιοποίηση των Δυνατοτήτων του SPSS for Windows στην Επεξεργασία & Ανάλυση Ερευνητικού Υλικού. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (DVD)
- Εμβαλωτής, Α. (2008) (Επιστημονικός Υπεύθυνος). Ερευνητική Συνεργασία Ελλάδας – Αλβανίας: Τόπος-Πολιτισμός-Ταυτότητες: Από τις όχθες του Αώου στο διαδίκτυο
Στα πλαίσια του Έργου παρήχθη το παρακάτω υλικό:
Σύνορο και Μετανάστευση [Θεωρητικό Περίγραμμα Ερευνητικού Σχεδίου]
Η πολιτισμική γεωγραφία του ερευνητικού πεδίου [Το πεδίο της έρευνας]
Μεθοδολογικές Συνιστώσες Ερευνητικού Εγχειρήματος
Θεωρητικές Παραδοχές Αξιοποίησης του Διδακτικού Υλικού
Πρόταση αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού
Βάση ερευνητικού υλικού
Διαδικτυακή Πύλη (interreg.edu.uoi.gr)
Πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
Δίγλωσσο (Ελληνικά – Αλβανικά) Εκπαιδευτικό υλικό:
Παίζοντας με τη μουσική και τις λέξεις (Βιβλίο Μαθητή στα ελληνικά και τα αλβανικά)
Παίζοντας με τη μουσική και τις λέξεις (Βιβλίο Εκπαιδευτικού στα ελληνικά και τα αλβανικά)
- Πυργιωτάκης, Ι., Κρίβας, Σ., Μπρούζος, Α., & Εμβαλωτής, Α. (2007). Επιμορφωτικό υλικό για την Ταχύρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με θέμα τον συσχετισμό οικογενειακού – κοινωνικού – πολιτισμικού περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού. Αθήνα: Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (CD).
- Εμβαλωτής, Α. (2005) OPTICON: Πλαίσιο Ερευνητικής Μεθόδου & Πιλοτική Εφαρμογή Ανάλυσης Κοινωνικών Δικτύων (Έκδοση 1.2 ), Έκδοση 0.8 (2002).
- Εμβαλωτής, Α. (2005). WebQManager: Διαδικτυακή Εφαρμογή Διαχείρισης Ψηφιακών Ερωτηματολογίων. (Έκδοση 1.4 ) , Έκδοση 1.1 (2003).
- Εμβαλωτής, Α. & Τριάντης Α. (2004) Vortal Προγράμματος Αναμόρφωσης Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. (Έκδοση 0.9 ) & Εγχειρίδιο Χρήσης. Ιωάννινα.
- Μέλος Συγγραφικής Ομάδας (2003). Συγγραφή Διδακτικών Βιβλίων και Δημιουργία Υποστηρικτικού Υλικού για το Δημοτικό Σχολείο & το Νηπιαγωγείο – Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή Ε-ΣΤ΄Δημοτικού. Αθήνα. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (CD).
- Μέλος Συγγραφικής Ομάδας (2003). Συγγραφή Διδακτικών Βιβλίων και Δημιουργία Υποστηρικτικού Υλικού για το Γυμνάσιο – Ανθολόγιο Φιλοσοφικών Κειμένων Γ΄Γυμνασίου. Αθήνα. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (CD)
- Εμβαλωτής, Α. (2003). Αναλυτικά στοιχεία για τη φοίτηση των τσιγγάνων μαθητών (CD).
- Παπακωνσταντίνου, Π. & Εμβαλωτής, Α. (2004). Αντιστάσεις στον Εκπαιδευτικό Αποκλεισμό: Εκπαιδευτική Ένταξη παιδιών με Ρόμικη προέλευση. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (CD).
- Παπακωνσταντίνου, Π. & Εμβαλωτής, Α. (2004). Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο: Συνέχειες & Ασυνέχειες. Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Παπακωνσταντίνου, Π. & Εμβαλωτής, Α. (2004). Ταυτότητες Τσιγγάνων στην Ευρώπη: Έρευνα & Πολιτικές. Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Παπακωνσταντίνου, Π. & Εμβαλωτής, Α. (2004). Gypsy Identities in Europe: Policy and Research. Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Παπακωνσταντίνου, Π. & Εμβαλωτής, Α. (2004). Τσιγγάνοι & Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Ο μετασχηματισμός μιας σχέσης. Επιστημονικού Συνεδρίου. Αθήνα.